Regulamin

Definicje

1. Sprzedawca – LEL TOMASZ KOWALSKI z siedzibą w Szczecinie ul. Ściegiennego 59/6, 70-353 Szczecin, firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki. NIP: 8521767777, Regon: 387615747, nr tel. 694 456 684, adres e-mail: leielui.fashion@gmail.com.

2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.leielui.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.

3. Klient – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta).

4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5. Regulamin – niniejszy Regulamin.

6. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu.

7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.

Jakość produktów

Sprzedajemy tylko i wyłącznie nowe towary. Wszystkie towary są produktami pełnowartościowymi oraz posiadają pełną gwarancję producentów.

Ceny towarów 

Cennik umieszczony w sklepie internetowym leielui.pl nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie odzwierciedleniem oferty producentów na dany sezon, dlatego też, nie gwarantujemy Państwu pełnej dostępności produktów zawartych w cenniku. Klient składając zamówienie składa ofertę kupna wybranego produktu, na warunkach podanych w jego opisie. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta na liście przewozowym przesyłki.

Koszt przesyłki 

Sklep internetowy leielui.pl pobiera opłatę w wysokości 12,30 zł za towar wysyłany na terenie Polski. Przy zakupie za minimum 199zł wysyłka gratis.

Warunki płatności 

Płatność przelewem – realizujemy zamówienia po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Aby skrócić czas realizacji zamówienia do minimum, należy jak najszybciej przelać całą sumę podaną w potwierdzeniu zamówienia. Potwierdzenie przelewu może przyśpieszyć realizacje zamówienia. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływów na konto, aż do wyczerpania się zapasów.

Produkty są rezerwowane natychmiast jedynie przy zamówieniu z płatnością przy odbiorze lub po przesłaniu potwierdzenia przelewu.

Zastrzegamy sobie prawo w niektórych przypadkach przy zamówieniach powyżej kwoty 2500 zł, ich realizację jedynie po wcześniejszej przedpłacie.

Składanie zamówienia 

Zamówienie może być jedynie zrealizowane poprzez prawidłowe wypełnienie formularza za pośrednictwem naszego sklepu (dodanie towaru do koszyka). W formularzu należy podać dane do wysyłki oraz do faktury.

Prosimy o zapoznanie się z treścią potwierdzenia zamówienia i sprawdzenie poprawności zawartych w nim danych. W razie stwierdzenia niezgodności przesłanych przez nas danych, prosimy o kontakt ze sklepem internetowym leielui.pl.

Dla szybkiej i sprawnej realizacji zamówienia bardzo istotne jest podanie danych kontaktowych, przede wszystkim adresu e-mail oraz telefonu.

Realizacja zamówienia 

W przypadku potwierdzenia złożonego wcześniej zamówienia do godziny 12-stej, wysyłka kompletowana jest z reguły tego samego dnia.

Automatyczne przyjęcie zamówienia przez sklep internetowy nie jest równoznaczne z potwierdzeniem jego realizacji. Informację o realizacji zamówienia otrzymacie Państwo za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie.

Czas przekazania towaru do wysyłki to 1-3 dni roboczych

Warunki dostawy 

Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 8 - 20 do klientów indywidualnych oraz w godzinach 8-16 do firm. W celu ustalenia dokładnej godziny doręczenia przesyłki, prosimy o kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy. W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie jej doręczenia, w postaci awizo. Pierwszego dnia po próbie dostarczenia, paczka będzie na Państwa czekać w lokalnym oddziale firmy kurierskiej, skąd będziecie ją mogli Państwo odebrać osobiście - adres oddziału firmy kurierskiej i wszelkie szczegóły dotyczące przesyłki znajdziecie Państwo na pozostawionym przez kuriera awizo. Jeśli nie odbiorą Państwo przesyłki osobiście z siedziby firmy kurierskiej, drugiego dnia po awizowaniu paczki, kurier dokona próby ponownego jej dostarczenia pod wskazany w formularzu zamówienia adres.

Kontrola zawartości przesyłki 

Przed odebraniem towaru prosimy o dokładne sprawdzenie, czy dostarczony towar jest zgodny ze złożonym zamówieniem. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu internetowego leielui.pl w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeśli dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera i niezwłoczne skontaktowanie się z obsługą sklepu leielui.pl.

Dowód zakupu 

Faktura VAT, będąca dowodem zakupu jest wysyłana do Państwa za pośrednictwem e-maila. Zgodnie z Dyrektywą 2006/112/WE Unii Europejskiej w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej oraz Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005 w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 95, poz. 798) faktura VAT nie wymaga podpisu ani pieczątki.

Odstąpienie od umowy "zwrot" Towaru

1. Klient mający status Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru, tj. do dnia wejścia w fizyczne posiadanie Towaru przez Klienta.

2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

3. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych w obowiązujących przepisach, a to w odniesieniu:

a)      W sytuacji, gdy do chwili skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia, sprzedawca poniósł już uzasadnione koszty w związku z tym, że zaczął wykonywać umowę, konsument jest zobowiązany do pokrycia tych kosztów.

b)      Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

c)      Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

d)     Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy jest wykonanie usługi i została ona w pełni wykonana.

4. W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, Klient będący Konsumentem ma obowiązek zwrócić zakupiony Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie uprawnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

5. Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru w wysokości równej opłacie za nadanie przesyłki kurierem lub za pomocą innego środka, wybranego przez Konsumenta.

6. Wszystkie dokonane przez Klienta będącego Konsumentem płatności, zostaną zwrócone przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

7. Płatności, o których mowa w ust. 6 powyżej, zostaną zwrócone tym samym sposobem, jakiego użył Kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. Klient nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

9. Klient będący Konsumentem, w przypadku zwrotu Towaru w związku z odstąpieniem, o którym mowa w 1 powyżej, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

10. Zwrotu lub wymiany towaru (bez względu na przyczyny) można dokonać tylko w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany, tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Za właściwe wysłanie towaru odpowiedzialny jest nadawca.

Adres wysyłki oświadczenia/towaru: LEL TOMASZ KOWALSKI ul. Kazimierska 1/3U, 71-043 Szczecin, adres e-mail: leielui.fashion@gmail.com.

Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.

Zasady reklamacji 

prosimy o kontakt e-mailowy bądź telefoniczny z obsługą sklepu leielui.pl.

Gwarancja

W przypadku Towarów objętych także gwarancją producenta uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym, bezpośrednio do podmiotu będącego gwarantem.

Uprawnienia Kupującego z tytułu odpowiedzialności Sprzedającego za wady Towaru nie wyłączają, nie ograniczają, ani nie zawieszają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym.

Okresy gwarancji producentów

2 lata od daty zakupu.